We zien dat je Internet Explorer gebruikt, een oude en onveilige browser. Daardoor kunnen we je niet de mooie website voorschotelen die we zouden willen.
Je bent van harte welkom in elke andere browser zoals bijvoorbeeld Chrome, Firefox of Microsoft Edge. Wij wachten hier wel, tot zo!
Persoonlijk gesprek met uw apotheker
Voor dit soort vragen hebben we het apothekersconsult! De apotheker staat u graag te woord.
Op alle onderstaande Stroomz-locaties is het mogelijk om een fysieke, telefonische, of beeldbelafspraak te maken met de apotheker voor een consult. De apotheker is beschikbaar, zelfs in gezondheidscentra waar geen apotheekbalie aanwezig is.
Klik op de gewenste locatie hieronder om uw afspraak in te plannen en volg de stappen. Na het maken van de afspraak ontvangt u een e-mailbevestiging met een vragenlijst. Wij verzoeken u vriendelijk om deze in te vullen, bij voorkeur uiterlijk 24 uur voorafgaand aan de afspraak.
Het apothekersconsult wordt (mede) mogelijk gemaakt door de zorgverzekeraars CZ en VGZ namens alle zorgverzekeraars.
Wilt u ook uw medicijnen ophalen wanneer het u uitkomt? Maak dan gebruik van de afhaalautomaat: 7 dagen per week, 24 uur per dag!
Zo werkt het:
Let op: De afhaalautomaat kan niet gebruikt worden bij gekoelde medicijnen en/of grote verpakkingen.
Zo meldt u zich aan om gebruik te maken van de afhaalautomaat:
Vul het onderstaande aanmeldformulier in. Vanaf dan kunt u uw medicatie dag en nacht afhalen bij de automaat. Zo hoeft u niet meer voor uw medicatie in de apotheek te wachten.
[button] inschrijfformulier
Natuurlijk kunt u bij onze apotheek naar binnen komen voor persoonlijk advies. U bent altijd welkom!
Als u moeite heeft met lopen, kunnen uw medicijnen gratis worden bezorgd.
Gebruikt u langere tijd dezelfde medicijnen? Dan hebben wij voor u de automatische herhaalservice. Dit is een gratis service die het u een stukje gemakkelijker maakt.
Voordelen:
U kunt zichzelf via onderstaande button aanmelden. Uw apotheker zal dan beoordelen of (al) uw medicijnen via deze service kunnen worden verstrekt.
Aanmelden automatische herhaalservice
Let op: Dit formulier is niet bedoeld voor het aanvragen van (herhaal)recepten.
Klik hier indien u een (herhaal)recept wilt aanvragen.
U kunt oude medicijnen die bijvoorbeeld een verlopen gebruiksdatum hebben, inleveren bij de apotheek. Dit kan alleen zonder doosjes, flacons of ander verpakkingsmateriaal, in verband met de privacy gevoelige informatie die op het etiket staat. Naalden of spuiten kunt u apart inleveren in de container, los van de andere medicijnen.
Niet elke zorgverlener kent alle medicijnen die u inneemt. Daarom is het belangrijk dat u bij het bezoeken van een andere arts of specialist een correct en volledig medicatieoverzicht heeft.
Overgevoeligheid / zwanger / borstvoeding
Bent u overgevoelig voor bepaalde stoffen en/of geneesmiddelen, laat het ons weten. Bent u in verwachting, dan stellen wij het op prijs dit van u te mogen vernemen, samen met de te verwachte geboortedatum van uw baby. Met deze gegevens kunnen wij uw geneesmiddelengebruik beter begeleiden. Sommige geneesmiddelen kunnen overgaan in de moedermelk, daarom is het voor ons belangrijk om te weten of u borstvoeding geeft. Vragen? Neem gerust contact op.
Het is belangrijk om medicijnen op het juiste moment in te nemen. Zeker wanneer iemand verschillende medicijnen gebruikt, dan kan dat best ingewikkeld zijn.
De afdeling weeklevering van Stroomz apotheken kan voor u de medicatie in een medicijnrol leveren. Wij leveren uw medicijnen dan per innamemoment apart in een zakje verpakt. Op die manier worden vergissingen voorkomen en neemt u altijd veilig en op het juiste moment van de dag de juiste medicatie in.
De apotheek bekijkt samen met uw voorschrijver of u hiervoor in aanmerking komt. Ook stellen we samen met uw voorschrijver de rol samen. Wij zullen u instructie geven over het juiste gebruik van de medicijnrol.
Net als andere medicatie kunt u de medicijnrol bij ons ophalen of wij komen het bij u bezorgen. Daarnaast zorgen wij ervoor dat de volgende medicijnrol automatisch op tijd klaarligt of op tijd bij u bezorgd wordt. Deze zorg nemen wij van u over en u hoeft hier niets voor te doen.
Wilt u meer hierover weten, neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.